Wij hebben een gespecialiseerd team van zaakbehandelaars welke verschillende zaken in behandeling zullen nemen. Zij zijn voor u gedurende het traject het aanspreekpunt bij alle moeilijkheden en/of problemen, vragen en alle andere zaken welke betrekking hebben op uw dossier.

Door u een zaakbehandelaar toe te wijzen kunnen wij de garantie geven dat de lijnen kort blijven, onnodig wachten uitblijft en miscommunicatie voorkomen wordt.

Om de snelheid en kwaliteit hoog te houden hebben wij tevens een aantal teamleden die de zaakbehandelaars ondersteunen bij de verwerking van de dossiers.

Persoonlijke site
Dit is een site waarop ú alleen kunt inloggen om uw gegevens te raadplegen. Zo kunt op deze site uw persoonsgegevens vinden. Ook kunt u nagaan hoe het er met het traject voorstaat, zoals:
– hebben schuldeisers al gereageerd op de inventarisatie 
– hebben schuldeisers al gereageerd op de voorstellen 
– zijn er uitbetalingen geweest  
– wanneer was de laatste uitbetaling 
– hoeveel is er aangeboden 
– hoeveel is er uitbetaald  
– hoe groot is de schuld nog

Als u nog eens wilt bekijken hoe traject werkt, kunt u dit op uw persoonlijke site nalezen.

Uitnodiging persoonlijk gesprek

Gezien wij veiligheid hoog in het vaandel hebben staan, kiezen wij ervoor om iedere klant één keer op ons kantoor uit te nodigen.

Waarom doen wij dat? 
Wij willen graag persoonlijk kennis met u maken en u maakt dan ook gelijk kennis met ons bedrijf. Zo vinden wij het onder andere belangrijk dat u ziet dat wij een ‘echt bestaand bedrijf’ zijn en dat er meer dan één persoon werkzaam is. Wij kiezen bewust voor een intakegesprek waarbij u alle stukken meeneemt en niets hoeft te versturen. Hierdoor zijn wij er zeker van dat alle stukken bij ons aankomen, alle schulden worden verwerkt en er een duidelijk beeld is van uw situatie. Daarna zullen wij contact onderhouden via mail, post en telefoon. U zult zien dat op het moment dat u met uw stukken bij ons kantoor komt, het traject direct in uw bijzijn wordt opgestart. U krijgt van alle stukken kopieën mee naar huis evenals alle relevante informatie.

Persoonlijk
Allereerst krijgt u een persoonlijk intakegesprek. Wij nodigen u uit op kantoor om duidelijk te krijgen hoe uw financiële situatie ervoor staat. Wij geloven dat als je de gehele situatie kent je pas een goed en helder advies kan geven. Buiten dat u alles in kopievorm meekrijgt en u het dossier direct gevormd ziet worden, koppelen wij u aan een zaakbehandelaar.

Uw zaakbehandelaar kunt u op verschillende dagen per week zowel telefonisch, per mail als per post bereiken. Zo kunt u op uw persoonlijke site het rechtstreekse emailadres vinden van uw zaakbehandelaar, dit om verwarring te voorkomen en de kwaliteit hoog te houden.

Bereikbaarheid
Wij hebben ervoor gekozen om vier en een halve dag (maandag tot en met vrijdag ochtend) in de week telefonisch bereikbaar te zijn. Vele algemene vragen kunnen door elk personeelslid beantwoord worden. Uw persoonlijke zaakbehandelaar is op zijn of haar werkdagen meerdere uren per dag beschikbaar. U krijgt bij het intake ook een overzicht mee wanneer de desbetreffende zaakbehandelaar op kantoor aanwezig is.